At my place

Tjenare, sitter just nu på rummet tillsammans med Sam, Madde, Nellie, Cican och Dennis, trevligt!
Var i bredaryd först efter skolan och sen drog vi till reftele för att träffa Nellie. Vi var för det mesta ute och chillade. Käkade på macken som vanligt, haha.
Jag berättar mer om dagen imorgon för snart ska vi titta på film och typ bara ha det gött. Det fick bli att alla sover hos mig idag bara för olika andledningar osv.
Skolan började väl sådär idag.. Hade glömt bort att vi hade sovmorgon idag så jag kom ju till skolan som vanligt och var hur trött som helst! Ångrade mig hur mycket som helst men aja. Fick göra matteläxan eftersom jag inte gjorde den igår kväll, hehe..
Men ha en bra kväll osv!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback