Är på g..

Dålig mobil bild*
Har tränat magen och ryggen nu i några veckor, kvällarna. Är verkligen på väg att få min dröm mage!
Syns inte så jätte mycket på bilden men irl syns det lite mer. Har även gått ner i vikt, det är väl halv bra menmen. Äter nyttigt, försöker äta så mycket som jag får i mig så jag blir stark men med lite undantag så momsar jag godis, dricker läsk men de försöker jag träna bort. Börjar gilla min kropp mer och mer nu, stolt tjej!
Förra året gillade jag den verkligen inte, men nu så.
Ska även försöka få en fastare rumpa och låren, men har ju fått fotbolls ben nu genom tiderna, haha. Ska träna armarna så jag blir starkare, har förlorat mycket styrka nu i höst.. Usch, vilka tankar jag hade då! Åt knappast något, tränade nästan aldrig osv.
OCH nu säger jag inte att ni där hemma måste gå och träna utan jag ville bara dela med mig om vad jag brukar göra! Ni är fina som ni är!
Vilken fin puttmun jag fick till, haha.
fS
Kommentarer
Postat av: lynnesundd LGKS

grymt ju! ;)

Vad brukar du göra för övningar på kvällarna? :D

vill ha tipstipstips!

2012-03-28 @ 19:33:21
URL: http://lgks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback