Allt ser mycket bättre ut i svart och vitt

Lyssnar på Glee låtar och vill titta på Glee nu.. Kanske ska köpa alla säsongerna i en box någon gång och så ska jag köpa Jersey Shore om det finns, måste skaffa pengar till det bara med! Har annat på listan som jag vill ha med, haha. Fast jag har tagit bort löshåret eftersom jag vill bli mer naturlig och så nu när det blir sommar snart så kommer håret att växa fortare i solen. Så till sommaren ska jag försöka att inte platta det och slita på det så lite som jag bara kan! Och så vet jag inte hur jag ska göra med färglinserna.. Vill ha blåa men jag har nog för mörka ögon för det så kommer knappast att funka, ledsen Felicia!
Vi får se hur det blir med pengarna. Snart kommer kläderna som jag har beställt från Stadium, ullared två gånger om någon vecka, Madde fyller år snart och så är det marknad till helgen. Får försök hitta något jobb eller jobba hemma så jag kan skaffa mig lite pengar, haha. Go girl!
Ska fixa mig inför natten nu, puss.
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback