about the weekend

På fredag efter skolan drar jag förmodlingen till Jenna och stannar där tills på lördag och då åker vi in till Värnamo.
Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på, på fredag? Kanske fota, ut och träffa någon/några, snacka och allt annat awesome som vi brukar göra. Längesen jag träffade henne och saknar henne grymt mycket! Shit, vad längesen jag såg eller hörde henne så på fredag blir det en grym dag! Vi ska även titta på lite saker på internett som vi kanske ska beställa hem? Vi är ju beroende av kläder, smycken osv. Kommer ihåg när båda var besatt av löshår så vi satt uppe hela natten för att titta på olika affärer och olika färger osv, haha. Grym kväll! Samtidigt som hon camade med Kalle, ojoj asso, haha. Minne!
Sen på lördag blir det marknad med kompisar sedan hem och sova över med Madde, Annie och Julia, gryyyymt! Vi har lite planer och det blir nog att mysa för det mesta. En tjejkväll, härligt!
Ska sova nu, puss och godnatt♥
fS

mongobild, menmen
Kommentarer
Postat av: HANNA

behöver du ett nytt skal till din mobil? nu kan du vinna valfritt på min blogg!:

http://hannalovisasol.se/2012/march/tavling-vinn-mobilskal.html#comment

2012-03-29 @ 17:07:22
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback