tre rättesmiddag

Lyssnar just nu på LMFAO-Party Rock Anthem och ska strax fixa saker inför skolavslutningen, ännu en gång.
Imorgon är det sista riktiga skoldagen, hur härligt som helst!
JuliaH hängde med hem idag och först så var jag så himla trött och gjorde absolut ingenting, sedan satte vårat damp igång, haha. Efter ett tag så bestämde vi oss för att ha en tre rättesmiddag. Lagade mat i två timmar men innan huvudrätten blev klar så kom Julias mamma så hon han inte äta. Jag och syster fick äta och det blev hur gott som helst!
Hade vollyboll tunering i skolan idag som sagt, min klass kom tvåa. Vi var grymma tycker jag, trodde faktiskt inte att vi var så bra. Nästa år tar vi dem!
Jag insåg idag att vollyboll är jätte roligt faktiskt, längtar redan tills vi kommer att ha det på idrotten osv.
I sommar blir det nog något spel med skulle jag tro.
Imorgon på hemkunskapen blir det kakbuffé, jag och Katri ska baka dumlekakor, så himla gott!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback