Tjeckien - Portugal

Har spenderat i stort sett hela dagen med mami. Började med att jag sov till halv tolv, drog mig lite i sängen och sedan började jag fixa mig direkt. Mami kom efter tolv och så åt vi sedan stack vi till Värnamo. Lämnade syster på anneberg med. Jag och mami gick lite på stan, hittade lite underkläder men ingen långklänning som jag ska fortsätta leta efter nästa vecka skulle jag tro, handlade tills imorgon och sen hem. Vi hade det väldigt trevligt tycker jag.
När vi kom hem packade vi upp och så skulle jag börja med tårtan tills imorgon. Fast då hade vi såklart ingen vaniljkräm så fick åka in till Reftele och handla, och till Lissie för mami skulle lämna en sak till Cina. Var lite lat, satt i bilen hela tiden, haha.
Dadi lagade mat och var värsta stå upp komikern, haha. Han var riktigt rolig idag, haha. En härlig kväll med familjen!
Imorgon blir det att umgås med familjen hela dagen, hela midsommardagen. Blir inget med anneberg som var planerat från början osv. Så får se ifall någon söt person smsar eller ringer imorgon.
Tittar på fotboll mellan Tjeckien och Portugal, det har gått 75 minuter och det är fortfarande 0-0, lägger upp strax vad jag köpte!
fS
Kommentarer
Postat av: Jessy

Jag skulle kanske vilja hitta på något!:)

2012-06-21 @ 22:49:48
URL: http://jessyland.blogg.se/
Postat av: Jessy

Sv: jaa! Lyckligast i världen är jag!:)

Ah, jag skulle vilja hitta på något för typ resten av familjen ska till några av mina föräldrars vänner och det kommer ju typ vara tråkigt att följa med, så varför inte liksom?:)

2012-06-21 @ 22:59:28
URL: http://jessyland.blogg.se/
Postat av: Nathaliiiies - Fotboll&Modellande

hejhej! haft en bra dagen innan midsommar? massa kramar ifrån mig!

Svar: sv: hejsan, jag har mest tagit det lugnt med familjen hela dagen och det har varit hur härligt som helst. Har din midsommar dag varit bra? Kramar
Felicia Sjöberg

2012-06-21 @ 23:29:39
URL: http://nathaliiiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback