the team

Fotot tog på cupen Eskilsminne som var i Helsingborg. För 2-3 år sedan. Det gamla laget, nu har det gått en tid och vi har förlorat lite spelare och fått några nya. Vi kom till C-slut spel men åkte tyvärr ut sen, men vi åkte dit året efter och kämpade lika bra! Vi var inte där förra året men nu i år ska vi åka dit igen. I slutet av sommarlovet brukar det vara, om jag inte har fel, jag hoppas vi kämpar och ligger i som vanligt så vi kommer långt igen! Första året vi spelar 11-manna på den cupen med. 
Shit, vilka minnen man har med laget! Kommer inte att glömma en enda, alla är som en tatuering i hjärtat. 
Jag älskar alla i laget så grymt mycket, ni betyder så himla mycket! Jag är glad att vi satsade på att ha kvar F98:e laget istället för att gå med i damlaget och andra lag. Nu är vi ett riktigt lag igen, hur härligt som helst! Jag tror alla märker hur vi verkligen vill och kan spela ihop, vi är oslagbara känns det som! 
Jag hoppas även att vi vinner årets serie efter allt bra spel på plan och utanför plan, vi kommer att kämpa till den sista!
fS
Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice blogg! :D

Allt bra?

http://swaxu.bloggplatsen.se

Svar: sv: tacktack, allt är bara bra! Själv? :)
Felicia Sjöberg

2012-06-23 @ 01:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback