safe & sound

Sitter på rummet och lyssna på skön musik samtidigt som jag dricker tonic, hur gott som helst!
Senare ikväll blir det att träffa Annie och Madde, vet inte vad vi ska hitta på. Men hittar nog på något roligt!
Imorgon kommer Lissie och är här ett tag, mami och dadi åker med dem andra vuxna i släkten och äter på Tyraholm tror jag det var.
Insåg just nu att jag måste verkligen se The Hunger Games, nästan alla andra har sett den och tycker den är jätte bra. Finns även böcker, men dem orkar jag inte läsa. Får ta och titta på filmen sen när det blir sommarlov.
Två bilder sen i veckan:
första, hemkunskapen då vi först städade ugnarna och resten utav köket sedan fick vi göra en egen smoothie.
andra, Pontus var så gullig och gav mig en födelsedagpresent och där i låg ett presentkort på Bambu för 100kr.
Måste köpa något till honom snart!
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback