om jag skulle vara speciell

Har nästan städat klart på rummet, det som är kvar är att bädda sängen. Puh, har kämpat länge, haha.
Mami håller på att göra mat och sedan åker vi till matchen, taggad! Vi tar dem brudar!
Jag hoppas att Lissie kan komma idag, saknar henne!
Solen skiner, lite moln och temperaturen är perfekt, hoppas det håller tills matchens slut! Vill inte ha regn när vi spelar.
Har glömt att berätta att jag och min kompis Eve gick vidare till Västervikslägret! Blev väldigt chockad och visste inte om jag skulle åka eller inte, men nu har jag bestämmt mig! Jag åker och ska försöka uppfylla min dröm som ett fotbollsproffs, hoppas det blir lika roligt läger som det var i Moheda. Martin och Jocke kom också med, och vi ska tydligen åka på samma läger så blir att umgås med dem skulle jag tro, iallafall Martin.
Kommer mer om det om några veckor!
fS

weheartit
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback