Om gårdagen


Kan berätta lite om hur gårdagen har varit.

När jag vaknade hörde jag att en stor fluga flög överallt i rummet så blev as rädd så jag gick upp då började jag göra köttsoppa och varma mackor, mums. 
Sedan kom syrran hem från stallet så vi gick och mötte mami från jobbet så vi skulle få glass i den här varma varmen, gud! 
Så tog jag en båtglass, något sånt. 
Sen åkte jag en runda med syrran på moppen, skön fläck absolut! 
Efter det var det bara att börja packa till matchen mot Hultsjö IF. 
Vi låg under med 2-1 i början men sedan tog vi över hela spelet och gjorde det till 6-2 i slutändan. 
En utav våra bästa matcher tycker jag, vi var verkligen vassa på plan! 
Ja vad kan man säga, grymma! 
Puss
/Westman

Tagen för rätt så längesedan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback