mot reftele

Snart åker jag och syster till Lissie och stannar där tills imorgon. Vi laddar kvällen med lite snacks framför tvn, fotboll idag! 
Men innan fotbollen blir det upp till stallet och träna lite fotboll, så just nu har jag på mig fotbollskläder och är riktigt sugen att skjuta lite. Ska testa systers fotbollskor eftersom jag ska ha med dem till Västervikslägret. Dem är lite för stora för mig så måste testa dem innan jag kör 110 i dem. 
Sitter just nu och pratar med Erik och Jocke, fast dem spelar CS så fattar noll typ, haha. 
Nästa vecka blir det nog att sova i aktivitetshuset igen tillsammans med Madde, Erik och Jocke, blir nog mysigt.
fS
Kommentarer
Postat av: Anneli

Bloglovin byte?:D

Svar: sv: ja visst! Säg till när du följer mig så följer jag dig sen :)
Felicia Sjöberg

2012-06-23 @ 20:51:42
URL: http://Anneliih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback