meningslöst inlägg

Det står fortfarande 0-0 i matchen mellan England och Italien, snart måste England sätta ett mål!
Tittar på Jockiboi och Hanna W show tillsammans med Lissie. Sjuka videos, haha.
Imorgon blir det att städa och hålla på med huset för sen till kvällen sova över med Madde, Erik och Jocke i aktivitetshuset. Äntligen så är det mesta bestämt och jag får vara med, haha. Mami och dadi tvekade innan. 
Det är så mysigt att sova där, gillar att vara där ganska så mycket. Kunde nog nästan bosätta mig där, haha. Nej, älskar mitt riktiga hus för mycket så kan inte! Usch, jag har nolife och försöker dra ut på allt i detta inlägget. Jag vet, detta inlägget var inte till någon mening.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback