fotboll & fotboll

Förlåt för att jag sa att jag skulle blogga så fort jag kom hem från Anneberg men det blev inte så. På Anneberg var vi helt själva, chillidill. Vi spelade kort, fikade och några badade och annat smått och gott gjorde vi. Efter Anneberg så fixade vi oss lite och sedan drog vi till Reftele för att titta på match. Mellan Reftele och Anderstorp, och Reftele vann med 8-1. Satt och tittade på matchen, Ame är så himla skön och kan knappast något om fotboll, haha. Hon satt där och verkligen gjorde så vi skrattade, haha. Efter matchen gick vi till tempo och skulle handla tills kvällen, men så var ju såklart Reftele killarna där och fjantade sig.. Kastade vattenballonger på oss.
Och så var det ju Sverige-England på tv, vi kunde inte bara missa det så dukade fram ett bord med lite snacks och dricka, men så ringer min mobil och så säger Jonathan att han, Oliven, Douglas och Leon att dem är utanför mitt hus, haha. Tittade ut och där stod dem, de kom in och vi gjorde inte så mycket mer än att titta på fotbollen och dem töntade sig, haha. Sedan gick vi upp till aktivitetshuset och kollade klart på fotbollen där. Leon och Jonathan verkligen älskar varandra.. Brottades och allt hela tiden i soffan, haha. Lyckad kväll! Grymt roligt var det!
Fotade en hel del under hela dagen så kommer nog några bilder imorgon eller på söndag.
Imorgon blir det Sverige-USA i H-stad med brudarna!
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback