everything I know about pain I learned from you

Hej alla läsare som besöker/läser min blogg fast jag inte har bloggat på någon dag, jag har haft fullt upp hela tiden. Har sovit över med kompisar, städat här hemma, fotbollsträning och annat. Just nu håller jag på att packa inför lägret imorgon men tog en paus för att göra lite tidinställda inlägg. Jag funderar på att försöka få minst två som gästbloggar under dem här fyra dagarna när jag är borta. Och kanske när jag är i Haparanda/Finland med. Har frågat tre stycken än så länge, få se ifall dem svarar och ifall dem vill!
Har alla sortes känslor inför lägret, vill verkligen gå vidare och göra bra ifrån mig. Men samtidigt känns det som om allt kommer gå åt skogen. Men ska försöka vara fokuserad till hundra och inte tramsa då och då som jag gör på träningarna. 
Ska fixa lite tidinställa inlägg nu, ni får jätte gärna komma med förslag vad jag ska skriva om och vad ni vill veta om mig eller annat om min blogg!
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback