det är inte det att jag inte kan leva utan dig. det är bara så att jag inte vill försöka

Idag har vi varit uppe i Roivaniemi (vet inte om det är rätt stavas) och gått runt i tomteland. Var i lite butiker och andra hus, spännande var det faktiskt! Men dem sa att det var finare på vintern så måste åka dit på vintern med!
Vi fick även gå in och klappa & mata renar, jätte gulliga. Men sedan när vi skulle gå därifrån kände jag att något droppade från överläppen till underläppen.. Kände efter och såg att det var blod och överläppen hade spruckit, jätte roligt va? Var hur torr som helst om läpparna idag på morgonen och är det fortfarande. Så har alltid med mig mitt Hello Kitty lipsyl som jag fick av syster. Älskar det!
Sitter och skypar + camar med syster, längesen jag såg henne. 
Har köpt souvenirer till mami, dadi och syster från tomteland med. Hoppas dem gillar det!
fS
Trackback