yeah man

Nu går jag ner och ska laga ihop lite nudlar men annat gott. Sedan blir det att titta på tv skulle jag tro. 
Ska samt smsa med lite kompisar som jag har smset med under dagen. Roligt att man håller kontakten fast man inte hinner träffas och så. 
Imorgon åker tha familja till Värnamo för att handla lite inför Gotlands resan och kanske shoppa lite. Sedan blir det att hjälpa dadi med bilen. Har även snackat lite med dadi om en epa.. Jag hoppas att jag får en! Det är ju inte första gången vi snackar om att skaffa en epa. Men eftersom vi redan har två bilar och vi kanske ska köpa en till för vi har en gammal volvo osv. Så då kom jag med att vi kunde göra om den gamla volvon till en epa. Kapa den, lacka den och sånt. Blir super bra isåfall! Måste bara försöka övertyga dadi mer.
fS
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback