when life is perfect

Lyssnar på musik, målar naglarna och har tittat lite på damfotboll mellan Sverige och Japan. Livet leker!
Just nu är jag lyckligast i världen men ska hålla det för mig själv innan jag säger för mycket. 
Idag ska jag mest ta det lugnt, imorgon cyklar/åker jag till Lissie för att umgås lite med henne och sedan till träningen. På måndag blir det två träningspass som ett mini träningsläger, tisdag åker jag till Nellie och ska umgås med henne och Julia (?), onsdag packa och ta det lugnt för sen på torsdag åker jag ner till Helsingborg med laget och delta i Eskilsminne cupen. Jag känner på mig att det kommer gå bra för oss!
Det är bara någon vecka innan vi börjar skolan igen, känner mig inte så peppad inför det just nu men ska försöka få bort dem tankarna!
fS
Jag ser lite halvrolig ut måste jag säga haha. Jämte mig kan ni se ringmuren.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback