tidsfördriv

Vad heter du? - Felicia Sjöberg
Födelseår? - 1998
Hur Lång är du? - Runt 1,60 cm
Spelar du något instrument? - Bara lite hemma och i skolan
Dina första tankar när du vaknar? - ''Hur mycket är klockan?''
Vart befinner du dig just nu? - Vid skrivbordet
biter du på naglarna? - Nej, inte längre
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? - Ljuslila
Har du några husdjur? - Två katter
Är du singel? - Ja
Vem är snyggast? - Alla är snygga!
Vem vet mest om dig? - Familjen och vissa kompisar, svårt att säga vem riktigt
Vad vill du ha just nu? - Inget för tillfället faktiskt
Ditt mål i livet? - Leva ett lyckligt liv och leva fullt ut. YOLO!

Rädd för? - Äckliga spindlar och annat
Hur gammal är den äldsta person du kysst? - 16 år tror jag
Mc Donalds eller Burgerking? Donken
Sjunger du? - Yes, varje dag
Vad har du för skostorlek? - 36-37 (små fötter jag vet)
Vill du gifta dig? - Någon dag ja
Kommer du överens med dina föräldrar? - Ja för det mesta nu för tiden
Din hårfärg? - Brunett
Skor du hade på dig idag? - Har inte varit ute än
Vad sover du i? - Trosor och en t-shirt
Kläder du har på dig?- Mjukisar, trosor, sockar och en mag t-shirt
Favoritårstid?- Sommar!
Favoritmat och dryck? - Thaimat och cola
Hur svarar du i telefonen hemma? - ''Hej det är Felicia''
Hur svarar du i mobilen?- '' Hej det är Felicia'' om det är okänd '' Ah det är jag''
Sov du ensam inatt? - Ja

Vad gjorde du kl 08 imorse? - Sov
Vad var det senaste någon sa till dig? - ''Felicia!?''
Vad är det för väder hos dig nu? - Lite sol, molnigt och blåser :(
Godaste glassmaken? - Choklad
Drömmer du mardrömmar? - Sometimes
Favoritklädsel? - Shorts och ett linne
Favoritgodis? - Sura godisar och choklad
Hur många kuddar sover du med? - Oftast två
Längtar du mest efter just nu? - Till den 18 augusti!
Vad luktar det nu om du sniffar lite? - Mitt rum skulle jag tro
Saknar du någon just nu? - Ja.
Snus eller cigaretter? - Cigaretter

Vill du ha barn? - Jag vet inte riktigt, men börjar tänka mer på det nu
Längtar du till din nästa födelsedag? - Ja, det gör jag alltid
Är du blyg? - Det beror på vem jag är med och så
Tycker du att du har fin dialekt? - Jag har faktiskt inte tänkt på det. Men jag läspar lite, det vet jag!
Tycker du om fester? - Jadå! Bring it on!
Tycker folk du är snygg? - Har väl fått en komentar ibland 
Har du använt någon hårprodukt idag? - Nej
Vad har du för planer till helgen? - Imorgon blir det att umgås med Lissie och sedan träna
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? - Tycker det är bra att dem har en åldersgräns faktiskt. Jag kommer faktiskt inte heller ihåg ifall det är 18 eller 20 år, haha. Men det är bra att dem har en åldersgräns!
En bra film? - Titanic
Vem får en kram? - Dem som vill ha en
Vem får en puss? - Dem som vill ha en (eller vissa rättare sagt)
Sprit, cider, vin eller öl? - Cider
Hund, råtta eller katt? - Katt
fS
Kommentarer
Postat av: Jessy

18 augusti kommer att bli så braaa!:)
när är du på bredaryds marknad btw? verkar som att många andra också tänkte köa trots att man inte får!

Svar: ohjaa!Jadu jag åker in på förmiddagen runt nio, tio och sen stannar där tills ja när jag ska komma till dig? :)
Felicia Sjöberg

2012-07-28 @ 23:39:28
URL: http://jessyland.blogg.se
Postat av: Jessy

Jo jag tänkte eftersom annat folk tänkte komma dit tidigt, så att inte tre blir för sent! Men jag ska kolla lite med folk som ska dit vilken tid ungefär som dem är där, så återkommer jag till dig! :)

Svar: Ja, gör det! :)
Felicia Sjöberg

2012-07-29 @ 17:29:35
URL: http://Jessyland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback