tell me right now baby

Syster har packat klart och åker snart neråt mot landet tillsammans med Eves familj. På torsdag ses vi igen då jag också är i Helsingborg. 
Runt fyra, fem åker jag och Julia till Reftele för att träffa Nellie. Vi hade tänkt att grilla och sova i tält, men nu när det regnar så får vi se hur det blir. Men blir nog att tälta ändå, som Nellie sa om att det är mysigt att sova i tält när det regnar. 
Jag är ju lite halvklantig av mig så igår när jag skulle hämta mig mobil slog jag i armbågen i sängstommen, precis i den närven som känns som en elchock när man träffar den. Kunde inte röra armen på några minuter kändes det som, sen när jag försökte sova var det ömt och allt. Och så idag när jag vaknade och rörde armen gjorde det ont, gick och tittade i speglen och nu är den lite svullen, blåmärke och allt. Haha, jag är så klantig men ont gör det. 
Ska måla naglarna nu och sedan umgås lite med syster nog, kram.
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback