Never give up your dreams

Idag har jag inte hunnit sätta mig framför datorn förens nu. När jag vaknade åt jag frukost som vanligt sedan fixade jag mig inför en tur till Värnamo med syster och mami. Köpte presenter och belönade mig själv med ett snyggt kedjehalsband som var i guld. Nu ska jag bara leta efter ett armband med. Om ni vet vart man kan köpa det skriv gärna eller kontakta mig! Jag lägger upp bild imorgon. 
Och sen när jag kom hem blev det sill&potatis sedan ut och jobba. Väldigt varmt ute var det, men det stod jag ut med eftersom det var så fint väder. Poppe var med hela tiden, så gullig är han!
Mami åkte på fest vid sex tiden och hon är fortfarande på fest. Vi som kanske ska dra till Chappen imorgon och allt. 
Ska strax lägga mig i sängen och titta på en liten skräckis. Första gången på en vecka som jag sov i min säng och det var igår. Jag sov hur härligt som helst tills min syster kom på morgonen och frågade en helt random fråga som jag inte tar upp här. 
fS
Gullhunden♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback