MUSIK

Hejsan svejsan, sitter och dunkar musik + lite godis sen Danmark/Tysklands resan. 
Idag händer ingenting typ, jätte varmt ute ju, orkar inte göra något i denna värmen.
Dadi och syrran åkte tidigt till jkp idag och när dom kom hem fick jag ett skåp, överlycklig skulle betalt det själv men dadi var så snäll att han betalade det själv.
Ska göra om mitt rum just nu så håller på och städar sammtidigt.
Sen håller jag på ute i garaget, målat väggarna och allt så nu är det bara lite som saknas, håller på och göra en överaskning där ute speciellt till mina kompisar, så dadi tar hem brädor och skivor allt precis så ska jag arbeta där ute en hel del!
Nu ska jag fortsätta i mitt rum och städa!
puss

/westman 
Fina Reftele! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback