Gästblogg-Nellie

Ja, Felicia är borta igen så skulle gästblogga ännu en gång! 
Jag behöver nog inte förklara mer om mig gjorde jag här som ni ser - http://memoriesinyourwords.blogg.se/2012/june/westman.html#comment

Idag kom jag hem från Danmark. 
Var där med min familj och Julias familj, hade otroligt roligt! 
Vi var där från igår (måndag) tills idag (onsdag).
Föräldrarna skulle ha alkohål och ungdomarna/barnen skulle ha godis/flack drikor så vi åkte över till Tyskland och stannade där i två timmar ungifär med bil påvägen till Danmark. 
Vi köpte ett flack cola till mig och syrran men sen skulle vi köpt energidryck dock var det dyrare än i Sverige så vi kan hellre köpa det här i Sverige. 
Jag och Julia fick vårt lilla damp dag för dag, haha älskar det! Kan verkligen inte sluta skratta när man väl har börjat. 
Aja lyckad dag! 
Över tio timmar i bil menmen skönt att vara hemma! 
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback