fuck what people think

Har packat, fixat mig och snart kommer mami. Är ganska så taggad inför resan, är inte så orolig över denna resan som jag var över Västervikslägret. Jag har gjort Dagens Låt för en hel vecka, kanske inte världens bästa låta men några av dem är riktigt bra. Hoppas att det får duga, kommer såklart blogga ifall dem har internet och så. 
Jag åker till Lissie ikväll som sagt och när jag kommer dit ska vi cykla/gå upp till Mirror och säga hejdå till henne. Jag vet inte när vi åker men blir ganska tidigt. 
I höst kommer jag nog färga mitt hår mörkare. Blir mörkare brun, jag börjar få ljusbrunt hår och vill ha det mörkare. Men ska inte färga det nu under sommaren eftersom solen bleker det. 
Bloggar sen igen när jag har kommit hem från Värnamo om jag hinner annars hos Lissie!
fS
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback