Fint väder.

Vilket väder asso, omg har inte alls haft lust att gästblogga idag, har passat på att njuta i solen. 
Idag fortsatte jag mest med garaget, kommer blir klar nästa vecka så spännande! 
Annars har jag legat i solen för det mesta, kastat vatten på föräldrarna, haha knäppt..

Imon ska jag upp tidigt och åka till havet, falkenberg. 
Göttans, har inte badat i hav/sjö i år så kanske dax för det,haha...
Stannar där i några timmar sen bär vi av hemmot och fixar tills på lördag, då Julia och hennes familj kommer för vi bjöd hit dom sen stannar nog Julia och sover över elr sover vi hos henne. 
Hade tänkt att vi kunde ta ett kvällsdopp i Anneberg på kvällen! 
Nu ska jag sova så jag är pigg tills imon, puss

Haha, fin i stkh! 
/westman
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback