sen dag

Nu är jag trött verkligen! Har hållit på med en ljusslinga i runt en timme, försökt att rätta ut den och samtidigt så somnade foten två gånger.
Klockan är 01.23 och jag ska städa på rummet haha. Slängde allt överallt i rummet bara för att fota, syster kom med lite saker och imorgon ska jag byta säng! Tar in en säng som vi hade nere innan och som är verkligen stött skön. Den är lite bredare med men är lika lång tror jag. Fast den ser mindre ut. Den kommer ju inte att vara vit nu ett tag men ska måla den till sommaren till vit.
Har drogat låten Far Away hela dagen nu, haha. Känner mig död snart. Låten har fastnat och lyssnar ändå.
Ska städa nu så vi ses senare.
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback