Sociala vänner!

Fullt med snö ute nu och förmodlingen är det ännu mer imorgon när man vaknar. Usch, jag gillar inte snön så värst. Men när jag var yngre älskade jag det! Kunde vara ute i flera timmar och allt. Riktigt kul var det!
Ska nog försöka få tillbaka den känslan.
Snackar med Albin, SimonP, SimonG och Madde. Nu när de är sociala och inga andra.
Roligt samtal man har med albin? Haha, känner mig lite störd och prata med honom.
Blir att snacka med Madde om några saker imorgon. Madde är en person man alltid kan prata med! ♥
Cican hänger med efter skolan förmodlingen och vi ska nog hitta på något roligt! Längesen vi träffades utanför skolan osvosv.
Förlåt för jag inte bloggar så mycket nu när skolan har börjat. Men det kommer nog att vara så.
Men ska försöka göra åtmindstonde ett inlägg varje dag!
fS

en tråkig bild, men orkar inte leta fram.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback