Målar ramar

Vaknade runt elva idag och började äta frukost direkt den här gången.
La mig och tittade lite på tv sedan cykla ut till dadi som var i skogen och huggde lite. Var inte så sugen på att gå ut men sen när jag väl var ute var det skönt!
Hem, laga mat, baka lite äppelsufflé tror jag det hette och nu ska jag ner och titta på någon film dadi undrade om vi ville titta på. Mami är uppe hos grannen och stannar där i kväll tror jag.
Sitter just nu och målar ramar svarta med tuschpennor, haha. Ville måla de idag och fixa med de idag så orkade inte åka in och köpa eller att vänta tills de hade torkat med färg.
Vi tog inte in sängen idag eftersom vi var tvunga att ta ner julgranen, fixa med lådorna under sängen och en massa. Och så ville jag ha den vit direkt så ska måla den innan. Vet inte om jag ska måla den innan sommaren eller under sommaren någon gång.
Frågade Lissie om vi kunde träffas imorgon, men hon har inte svarat. Vi behöver verkligen typ prata.. höll på att förlora henne igår osvosv.
fS

En bild från Nyår 2011/2012

Kommentarer
Postat av: Lissie

Är det du och jag? :')<333

Fissie, jag saknar dig

2012-01-06 @ 21:13:48
URL: http://allicanbreatheisyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback