Ingen fest :(

Fick just reda på att Nellie, JuliaH och Madde inte kunde sova över imorgon så vi får ställa in det. De sa att de kunde nästa helg men då kan inte jag så vi får väl se.
Så imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på? Chilla hemma och tagga inför söndag kanske? Det blir nog så.
Madde hängde med efter skolan, åt och sedan drog vi till träningen. Ute och sprang en bit sedan in och spela hela tiden. Blev ganska så tråkigt efter en stund men tror vi tränade inför cupen.
Imorgon har vi sov morgon egentligen men drar till skolan som vanligt och chillar. Jag och JuliaH drar ner till esset direkt nästan och sedan blir det att sitta i skolan en timme och sjugo minuter ungefär. Roligt liv va? Haha, men vi hittar nog på något.
Ska fixa lite saker och sånt tills imorgon, puss.
fS

En snabb bild från nyår. Inte världens bästa men aja.
Kommentarer
Postat av: Jessy

Vi kommer ju inte kunna träffas på typ tusen år :( <3

2012-01-12 @ 22:19:29
URL: http://psychomachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback