Högstadiet..

Ojoj, nu blev det ett väldigt sent inlägg igen! Det här kommer inte att funka tror jag, måste ta tag i bloggandet igen. Kan ju inte blogga från mobilen så det hjälper ju inte så mycket, skolan, massor med läxor, träningar, kompisar och allt. Så jobbigt nu i högstadiet! Kommer hem runt fyra och har bara några timmar på sig innan man ska sova.
Men ska nog försöka att lösa det ändå!
Fredag imorgon och det taggar man hårt för! Nu blir det förmodlingen jag, tjejerna och Maxi. Wilton kanske kommer och om Maxi har hittat någon/några fler.
Men ska försöka slänga in några inlägg imorgon under dagen. På morgonen hinner jag nog för då har vi sovmorgon! Riktigt härligt faktis. Men ska upp som vanligt och åka till skolan. Sedan blir det att chilla där med kompisar. Med min lilla sötnos Julia! Här kan du se hennes blogg: http://carpediiieem.blogg.se/ Hon har en väldigt fin header tycker jag! Haha, för söta!
fS

Någon bild från syster's dator.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback