Dålig bloggning idag

Förlåt så hemskt mycket att jag bloggar nu!
Har inte hunnit med det tidigare idag osvosv. Först skolan, JuliaH hängde med hem och vi letade efter några filmer tills fredag, försökte komma på en ny design eftersom jag har redan börjat tröttnat på den jag har nu, försökt få in en klocka på bloggen men funkade inte så frågade Jessy som du kan läsa om i förra inlägget och till sist så har jag tvättat av mig och allt.
Nu vet jag hur jag ska ha min design men headern ska jag ordna i veckan så det kommer!
Igår sa jag att jag skulle göra något nytt men det blir tyvärr inte det idag så får väl ta det när jag hinner!
Imorgon drar jag och mina andra kusiner till farmor&farfar för att dansa ut julen. Lite sent men vi gör det nu ändå!
Och efter det kanske vi åker till Gislaved och handla tills på fredag!
Ska välja Dagens Låt nu!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback