blogginlägg från skolans dator

Godmorgon, sitter just nu i skolan och tråkar. Har egentligen sov morgon men mami är sjuk och kunde inte skjutsa och syster skulle åka med bussen så tog den med. Snart ska jag och JuliaH ner till esset och köpa något gott.
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på mer? Väntar på de andra i klassen och när Madde och de slutar.
Tror de slutar runt halv tio så det dröjer ett tag.
Kanske skulle träffa Nellie och de idag och bara träffas under dagen/kvällen men det blir kanske inte så, så jag och Madde får hitta på något!
Syster kommer ju inte vara hemma så blir inte att vara med henne.
Och det blir nog ändå inte att vara hemma och chilla idag.
Ska gå nu, får se ifall jag kan vara inne mer senare!
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback