3 foton tills onsdag..

På elevensval-foto den här veckan ska vi ha tagit tre foton som ska ha en skarpa och allt annat ska vara suddigt och jag vet inte vad, hur jag ska fota det.
Har två dagar på mig och måste verkligen fixa det! De som har system har ju mycket enklare än vad jag har nu känner jag.. usch! Måste skaffa mig en egen kamera! System isåfall!
Så kommer att försöka fixa det idag och samtidigt lyssna på Gorillaz som jag hittade idag. Grymt bra är det faktis!
Animerade videos men vad gör det, stört sköna är de!
Vi ses lite senare, ska fota som sagt!
fS
Kommentarer
Postat av: FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

Hej Babe <3

Vill du bli DAGEN BLOGG hos mig? Då får du synas för 4500 läsare en hel dag, skulle vara super kul om du ville vara med



PUUSS<3

2012-01-17 @ 08:07:07
URL: http://nej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback