You break my heart, but I still love you

Tog hem massor med böcker och pappren idag så jag kan plugga till alla läxor och prov. Kom just på att vi har läxa till fotot med, ups. Får ta och gå ut och fota snart!
Tyvärr så funkade det inte att ha två menyer så det får bli bra med en för tillfället.
Imorgon kanske man ska vara med Issa och Madde, jag vet inte om det är säkert än. Sen är det nog som vanligt!
Efter slöjden så drar jag och några nog till Matilda och är där tills vi börjar igen, chill. Jag, Amanda och Wilma åt upp Matildas havrekuddar sist, haha. De var så goda!
Ska gå och fixa mig för natten sen blir det lite tv så vi ses imorgon!
pusshey!
fS

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! lust att vara med och tävla om att bli veckans blogg? :) direktlänk:

http://hannalovisasol.se/2012/february/vill-du-bli-veckans-blogg.html#comment

2012-02-21 @ 12:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback