vill ut och rida

Pratar i skype tillsammans med Albin och Nellie eller jag kan nog inte säga att jag pratar precis, har ingen mic..
Men det funkar ändå!
Håller på med en pytteliten överraskning till Nellie och Madde tills imorgon. Hade/har inget att göra så ah det blir nog bra.
Vi ska inte åka ut till Carl imorgon eftersom han inte får ha fler och en sak har hänt, nog prat om det!
Så vi tjejer ska nog ha en liten tjejkväll och mysa. Funderar på att ta med mig mina ansiktsmasker till den vi ska vara hos om det inte blir hos mig då. Men helst hos någon annan!
Ska sova inne hos syster idag och har gjort det nu i två dar, mysigt!
Tv:n är på, skype med kompisar, ensam uppe och nu kan jag leva mitt natt liv igen, haha. Nej, där var jag tråkig!
fS

Mys bild sen i tisdag! Vill ut och rida!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback