Till bredaryd

Godmorgon, vaknade för en stund sedan och har fixat mig inför ett träningpass inom någon sport som jag vet inte hur man stavar det. Quasch? Quash? Något sånt iallafall.
Längesedan man spelade det.
Ska strax gå ne och äta frukost så jag orkar med dagen. Jag bloggar mer sen när jag har kommit hem och det blir någon gång på eftermiddagen.
Jag vill åka till ullared och köpa Daim och Marianne bara för Julia åt upp alla nästan i fredags. Fy Julia, haha!
De är ju så billiga där så man kan inte motstå att köpa 1-3 påsar. Köpte ju bara en sist.
Justja, klicka HÄÄÄR för att komma till Julias blogg så kan ni få några bilder sen i fredags. Jag kommer att lägga upp några också. Alla är tagna med Julias system, Canon EOS 1100.
fS

Kommentarer
Postat av: ▲ Mohammedi's™

HEJ! ;) Det är så att jag har en sjukt stor tävling på min

blogg och jag älskar när folk är med och det är alltid kul om fler är med. Och det skulle vara

KANON OCH ROLIGT om du ville också tävla, det är busenkelt ( man vinner en valfri vara, som tex klockor, smycken, kläder, saker , iphone sakl osv.. :



KLICKA: http://mohammedis.se/2012/february/vinn-300-presentkort-fran-runnsseerikasga.html#comment

MASSA KRAMAR FRÅN MIG TILL DIG!

2012-02-12 @ 15:40:05
URL: http://mohammedis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback