tårar efter tårar..

Har tittat klart på alla sex delar av Älska mig, jag tror faktis att jag aldrig har gråtit så mycket av en film föräns nu. När jag hade slutat att gråta så trängde tårarna fram igen, det är så himla svårt att titta på sånna filmer.
Det påminner om när jag gick på mellanstadiet lite, så det är därför det är så svårt. Ni undrar säkert varför jag skriver det men det är så himla likt! Jag orkar inte skriva så mycket om det just nu men senare eller någon annan dag.
Ska strax gå ner och äta något innan vi ska träna. Åker och hämta Madde med innan så hon kan komma till träningen.
Imorgon är det måndag igen och skolan börjar... Åh, jag orkar inte! Skulle absolut inte säga nej till en vecka till.
Ska åka och hämta syster nu, puss.
fS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback