Städa och fixa på rummet

Kom hem från Värnamo vid halv fem, ätit en pannkaka som syster och Eve har lagat och nu ska jag städa/plocka på rummet så det blir fint! Ska göra om i hyllan och packa ner lite saker så jag får i ordning allt.
När jag har fått hem det jag beställde från Stadium så får ni en bild på de. Kommer vara en liten överraskning, inte en jätte stor men har velat ha de ett tag nu så är grymt glad!
Madde kommer inte ikväll eftersom nu ska vi till Carl! Jag, Madde och Nellie åker, grymt roligt kommer det att bli! Men vi får inte vara för trötta sen på söndagen eftersom jag och Madde har match med damlaget då, haha. Men vi orkar nog det!
Vi ses lite senare, kanske kan lägga upp lite inlägg emellan åt.
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback