Squash sedan kebabrulle

Har varit hemma nu i runt två timmar och har inte gjort så mycket. Nu vet jag hur man stavar det ''squash''.
Spelade lite, duschade sedan blev det en halv kebabrulle, mums. Så nu är jag mätt och ska fixa lite inför kvällen. Hinner inte att fixa på rummet idag eller något sånt så jag tror att jag ska bara chilla. Vara lite social, titta på film och typ inget mer. Håller på att fixa en ny design men har nästan inga ideér så vi får se hur det blir!
Albin V ringde innan och försökte busringa fast han misslyckades, kom på han direkt! Så det fick bli ett litet samtal om olika saker, haha. Han försökte igår med men då misslyckades han med, attans!
''Merci'' reklam på tv:n, sugen..
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback