Some call it love, I call it hell

Godmorgon/eftermiddag. Vaknade av att Madde hoppade på mig och så vaknade de andra eller så var de redan vakna. Maxi och Carl var tvungna att gå hem direkt nästan så de hann inte äta frukost.
Nu sitter vi här uppe på rummet och chillar. Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag men vi hittar nog på något snart.
Imorgon är det träning i Värnamo på konstgräs. Gillar inte att spela på konstgräs så jätte mycket för bollen studsar annorlunda osv. Men kommer nog in i det!
Bloggar mer senare sen när jag vet vad jag kan skriva om, haha.
fS
Kommentarer
Postat av: ellen

http://hermanssonellen.bloggplatsen.se/

jag hare frågestund, fråga på

snälla

2012-02-18 @ 17:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback