Lite snacka om helgen

Har suttit vid datorn sen jag kom hem från skolan nu och ska nog plugga strax.
Snackar lite med Nellie och Albin! På fredag efter skola åker jag, Julia och Madde kanske till Sam och sedan till Tonår, efter tonår kanske jag och Nellie ska hitta på något och sen på lördag ska man in till Reftele för att träffa Albin, grymt! Sen på söndag är det match antinge med damlaget eller med 98:erna, jag vet inte hur de ska göra så jag får se imorgon. Känner att denna helgen kommer att bli grym!
Men vi ses lite senare, kram.
fS

Bild tagen idag, älskar solen!
Kommentarer
Postat av: Anonym

sv- allt är bra här med :)

2012-02-29 @ 18:15:54
URL: http://wwwiktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback