Konstigt ljud utanför fönstret..

Hör ett konstigt ljud utanför fönstret.. Hur läskigt som helst! Vågar inte ens titta efter vad det är, bara stängde fönstret och nu vågar jag inte sitta nära fönstret längre. Åh, så äckligt ljud!
Ingen är typ social så nu blir det film för mig och ska se ifall någon blir social!
Imorgon blir det en hemma dag, om inte jag kan lyckas övertala mami om att åka in och shoppa lite i Värnamo. I need clothes! Funderar på att leta efter ett par skor med, fast jag har ju typ 1000 skor här hemma och dadi har skickat med till sin kompis att köpa converse till mig så vill jag ändå ha ett par. Kanske ska bli några högklackade som man kan använda på fester, skolavslutning osv. Vi får se vad det blir!
Godnatt och sov gott, allihopa!
fS
¨lite inspiration¨













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback