Jennifeer

Jag hade fixat ihop en bild i helgen om en ny frågestund. Jag vet inte om jag ska köra den nu eller om någon dag? Kanske imorgon?
Pratar lite med Nellie, Pontus och smsar lite med Kalle som är i åre, fusk!
Pontus vill att jag ska vara med på cs men jag spelar ju inte det! Spelar COD, så nu vet alla det.
På onsdag åker jag, dadi och syster till Hestra och sedan blir det nog Jenna, har saknat dig tjejen!
Hon har fått sin Iphone 4/4s, den lilla tönten, haha. Nej, men hon är min lilla Ullareds-tönt!
Påminner mig alltid om när hon sa: Och där kommer hon med sin Xperia -.-
Ska gå och fixa mig inför natten nu sedan blir det att sova tror jag. Titta på tv lite innan så jag somnar snabbare.
Sov gott och godnatt, sötisar!
fS

Vi är för sköna asso, haha.

Kommentarer
Postat av: Jenna

jag är ingen tönt :(

haha "och där går hon och bitchar sig med sin xperia"

- en vecka efter skaffade jag en xperia

HAHAHHA

pusspådig!!

2012-02-14 @ 10:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback