Härliga vänner man har!

Vad tiden går verkligen. Vi har chillat, film, varit ute och lite andra saker med. Nu myser vi framför en skräckis och inget annat typ. Missade melodifestivalen idag ju.. Dead By April var med! Imorgon får det bli repris för mon del, haha.Carl åkte hem innan så nu är det bara jag, Nellie, Rickard, Madde, Wilma och Maxi.
Tyvärr kan jag inte blogga så mycket mer så detta får bli det sista inlägget för idag.
Hoppas ni har haft det bra för det har jag!
Godnatt & kram
fS

<div>Hoppas ni har haft det bra för det har jag!</div>
<div>Godnatt &amp; kram.</div>
<div>f
Kommentarer
Postat av: Lórien Björkenholt

TÄVLING - du har chansen att vinna ett hemligt sminkpaket fullt av en massa roliga sminkprylar! :D



Och allt du behöver göra för att få veta HUR är att gå in på min blogg eller via direktlänken nedan! :)



http://niightfall.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-ett-hemligt-sminkpaket.html#comment



/ Lórien

2012-02-05 @ 12:41:40
URL: http://niightfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback