en blandning av helgen lite smått.

Har hunnit med lite saker sen jag kom hem nu.
Helgen har varit helt awesome och jag älskar det! Tyvärr kunde Julia inte vara med på grund av att hon inte mådde så bra. Men hon är förhoppningsvis med nästa gång!
Wilma tog hennes plats istället, trevligt.
Jag berättar mer om helgen imorgon för nu ska jag titta på Wallander och kika lite i min Justin Bieber bok som jag köpte i lördag, älskar't!
Det är ju hur kallt som helst ute nu och är man ju så smart att man gav sina vantar till Wilma bara för att vara snäll och så börjar man få exem.. Usch! Så har smört in mina händer och ett litet parti på armen. Jag har aldrig haft det innan så det är lite obehagligt. Så imorgon blir det på med en långarmad och ett par vantar innan man ska ut!
Men jag tror att jag klarar mig iallafall, haha.
Vi ses imorgon och så ska jag försöka blogga lite mer imorgon eftersom vi inte har någon träning mer på måndagar. Så nu gäller det torsdagar och söndagar. Åka till Värnamo på söndagarna och träna på konstgräs, härligt!
Men nu när det är så kallt så tränar vi inte ute. Lite smått skönt faktis. Gillar inte alls kyla!
Godnatt sötisar!
fS

Inget kan hindra mig från att få den jag vill ha.
Kommentarer
Postat av: Isabell 15 år <3

Sv; jag hejar också på Modo,jag bor i Örnsköldsvik ;)

Kram

2012-02-05 @ 22:31:10
URL: http://minchihuahuawilgot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback