Eftersom jag inte har något annat för mig

Är du kär? jag vet inte, trodde det.
Är du en sportfåne? Absolut!
Är du likgiltig? likgiltig? haha, betyder?
Är du röksugen? nej
Är du rik? nja
Är du fattig? nja, inte helt fattig nog
Är du trött? ja, ganska. Ska sova snart.
Är du shoppingsugen? Alltid
Är du töntig? hehe, på något sätt är jag nog det alltid på.
Är du ressugen? JA, för kallt här hemma! Men börjar bli varmare så nja. Vill till Thailand iallafall!
Är du skolsugen? eh, nej tack!
Är du irriterad? lite
Är du festivalsugen? yes, vill på Rix Fm Festival
Är du alkholsugen? nope.
Är du saknad av nån? Det tror jag faktiskt.
Smeknamn? Fille, bill, sjöberg osv.
Bästa åldern? jadu, vill bli 15år, haha
Bästa tidningen? FRIDA
Hur sminkar du dig? Mascara, mousse/foundation, puder, eyeliner, kajal osv.
Höstens accessoar? kängor, skinnjacka
När stal du senast något? jadu, snattar inte
Hur många timmar sov du inatt? runt 6-8
Vilken film såg du senast? Älska mig
Vilken internetsida besökte du senast? Facebook.se
Vad sa du senast till vem? ''jaaaaa<3'' till Jenna
Vem fick du senast sms från och vad stod det? ''varför'' av Kalle
Vad gjorde du i förrgår? Skolan och var med någon
Vad har du gjort idag? Skolan, Madde och Julia, möte osv.
Vad ska du göra idag? Sova
Hur många msn-kontaktetr har du? jadu, har inte varit inne på msn på sjukt länge
Vilket land besökte du senast? Thailand
Hur många snälla känner du? Oj, väldigt många!
Vad såg du senast på tv? The simpson
Vad är det för märke på din dvd-spelare? orkar inte gå ner och titta..
Senaste köp? KLICKA HÄR
Vad har du dåligt samvete för? Just nu, inget speciellt känns det som, Men det dyker väl alltid upp något, mer eller mindre.
Vad har du för skor? Har inga på mig just nu men annars mina kängor eller vad de kallas.
Vad har du på dig nu? Mjukisar, t-shirt, trosor och bh
Vilken musik har du lyssnat på idag? Sofijah osv.
Skulle du säga nej till sex idag? nja.. ja det tror jag
Är du vegitarian? nej, men skulle inte tacka nej till det!
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? yes
Vad heter dina kusiner? Lina, Anna, Pontus, Wilma, Rebecca, Eddy och min syster då Julia
Är du feminist? feminist? haha, betyder?
Vad drack du senast? juice
Gillar du att laga mat? jao, älskar det!
När sjöng du senast? nyss
Håller du det städat? nja, sådär men mami hjälper oftast!
Vad gör dig lycklig? Finns så mycket, rättvisa, min familj & mina vänner och mycket mer.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback