Barnhemmet

Ska snart se på barnhemmet tillsammans med Julia och syster. Julia stannar tills imorgon, massa med mys!
Vi har lagat mat, gjort ansiktsmask, fikat, fotat en hel del, tjockat oss och haft det allmänt grymt roligt!
Julia tog med sin system så hon har alla bilder. Kanske ska ladda över de till min dator med, heh..
Julia, du får en stor fet länk HÄÄÄÄÄÄR bara för jag är så snäll!
Snart ska ju picnik stängas så Julia visade mig lite saker som jag inte alls visste om innan. Tack Julia!
Funderar starkt på att köpa blåa linser? Men det kanske inte funkar eftersom jag har ganska så mörka ögon.. Men det blir mot sommaren isåfall. Kunde ju köpa när jag var i Stockholm med familjen mami undrade ju om jag ville. Ångrar mig så!
Ska ner och säga godnatt till mami och dadi nu så vi ses snart.
fS

Ni kan ju vara så söt som katten på bilden så länge!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback