-tidinställt inlägg-

Hejsan, kör på ett tidinställt inlägg nu!
Medans ni läser detta så åker jag som en galning i backarna. Vi slipper hela skoldagen och är här tills vi slutar, härligt!
Jag bloggar mer senare och sånt när jag har kommit hem. Men innan jag bloggar ska jag värma mig!
Kommer nog att frysa ihjäl där ute och så stannar jag här tills imorgon. Maxi sa att han tar med mig hem då, gulligt haha. Men lite tur att vi inte åker samma dag som Reftele isåfall skulle jag dött..
Ha en bra dag, kramar felicia!
fS

Kommentarer
Postat av: - Awa Gardi - Smakprov på det goda livet

Hej du! :)



Jag startade precis en "dagens blogg" tävling på bloggen för jag ska iväg och plåtas! Vinnaren utses när jag kommer hem ikväll inför mina 1000+ läsare! Kika gärna in. Kramis

2012-02-01 @ 13:53:45
URL: http://awagardi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback