svaren

Postat av: Nelllaaann
- När ska du och Dennis ha ett förhållande? ;) - Nu är det så att jag och Dennis blev tillsammans den 2012-11-24!
- När ska vi träffas, saknar mina bruddarrRR!!! :( - Vi kan nog träffas snart! Det är ju lite fullt um nu innan jul  och andra saker.
- Plattar du ditt hår fortfarande varje dag på en vanlig skoldag? :) - Kanske inte varje dag, ibland håller det sig platt över natten från dagen innan och då behöver jag inte platta det. Vilket är sjukt bra!
- Favorit klädesplagg? Vanligskoldag och på fest, vilken outfit isnf? Bild? :) - Hm, jag vet inte riktigt ifall jag har något favorit klädesplagg längre. Hatar typ alla mina kläder eftersom jag inte kan hitta en ''bra'' outfit längre..
- Gillar du vintern? Speciellt snön? - Ja, jag älskar vintern! Snö är så otroligt fint men jag tycker inte att det ska behöva vara så kallt :( Fryser ihjäl då och mina fingrar och tår tål inte så mycket kyla.
- Kan inte vi brudar ha en myshelg i helgen? Typ i den lilla stugan? hihi! - Till helgen kan jag inte tyvärr. Gisleparken på fredag, fira farfar på lördag och sen vet jag inte ifall jag kanske ska baka pepparkakor eller så.
- Saknar er otroligt mkt!! - Vi saknar dig med!
 
Postat av: Johanna
Hej Felicia! :) - Hej på dig Johanna! :)
*pojkvän? - Yes :)
*gilar du någon just nu? - Dennis Fransson :)
*bästis? - Linda Sihvola :)
*vilket gymnasieskola ska du gå? - Jag vet inte riktigt, har tänkt på fotbollslinjen och då kanske i Jönköping eller i Växsjö, men då måste jag troligen flytta och vet inte riktigt ifall jag är sugen på det och då får det väl bli John Bauer i Värnamo. 
*favorit färg? - Bebis rosa är nog en utav dem finaste färgerna, har inte någon favorit färg precis.
*bästa tv program? - Degrassi
*favorit djur? - Jag är en djurmänniska så kan egentligen inte välja men har alltid haft katt så måste nog säga katt.
favorit klädsel? - Ett par tights eller mjukisar och sen en slapp tröja på det.
:)
 
Postat av: Linda
Favorit klädaffär? - Bik Bok, Gina Tricot eller H&M skulle jag tro.
Vem är snyggast i din klass? - Jag vet inte riktig egentligen, det är väl Martin. Jag kan inte välja, känner mig så dum. Hoppas ni förstår!
Favorit ämne? - Det är heltklart idrott!
Hur mycket lägger du ner på kläder? - Jag lägger nog ner för mycket pengar på kläder om jag ska vara ärlig..
Sminkar du dig? - Ja, eller oftast. Jag orkar egentligen inte men nu speciellt på vintern så kan jag inte gå utan moussen och pudret.
 
Postat av: Anonym
Har du varit otrogen någon gång? - Nej, det har jag inte!
Vad har du för BH storlek? - 75B/C
Äter du P-Piller? - Nej, det gör jag inte.
 
Postat av: Josefin
- läget? - Jodå det rullar, lite sjuk fortfarande menmen.
- senaste film? Scream 3
- vem är din bästa vän? - Linda Sihvola
- hur många kan du lite på till 100 %? Det är väl runt 5 om man bortser familjen.
- vilka? Det är nog lite mer privat, så inte dem fejkar det sen ifall dem ser detta.
- tror du på någon gud? Nej, det gör jag inte. 
nice blogg:) - tack du! :)
Kommentarer
Postat av: johanna


Kikar in för att tipsa dig om två tävlingar som pågår på min blogg nu :)

Antingen så kan du vara med och tävla om att bli veckans blogg, här:
http://johannaj.se/2012/december/veckans-blogg-vinnare-ny-omgang.html

Eller så kan du vara med och tävla om ett stjärnfilter,(helt perfekt nu till jul!) kanske till dig själv,
eller en julklapp till någon du känner.
http://johannaj.se/2012/december/tavling-i-samarbete-med-kamda.html

kram!

2012-12-12 @ 15:49:14
URL: http://johannaj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback