sjukling

Hallå där, nu är jag tillbaka! Har inte haft ork till att blogga för har varit sjuk i några dagar nu och är fortfarande lite sjuk. Började i fredags med att jag frös genom hela skoltiden och sen resten utav dagen, på lördagen hade jag över 40 graders feber och sen har febern hoppat upp och ner. Har haft otroligt ont i halsen men som tur så har det gått över men fått riktig hosta istället och annat. Men det värsta är nog att jag inte har kunnat prata normalt under dessa dagar. Ibland har jag nästan tappat röstet, haha det låter helt sjukt! Jag hoppas att jag kommer till skolan på torsdag, har en del jag måste lämna in och så har jag två prov så kan inte vara borta hela veckan. Dennis har sovit här två nätter och tagit hand om mig sedan på morgonen så har han tagit min buss till skolan. Han är otrolig, han har inte blivit smittad och det stämmer nog med att han har ett väldigt bra imunförsvar som han säger. Men det har varit riktigt skönt att ha få sova jämte honom, lite extra medicin när man är sjuk. Annars så har mami tagit hand om mig och hon är också sjuk. Har blivit serverad mat, medicin och allt sånt. Gillar verkligen inte när man är sjuk, all denna medicin som man måste ta, vara hemma och inte ha något att göra och så verkar det hända mycket mer nu när inte jag är med i skolan.. Missade dessutom både lucian i kyrkan och på hemmen. Och jag som skulle vara lucia i kyrkan och hade verkligen sett fram emot det.. Kände mig bättre på förmiddagen i söndags så började fixa mig. Sminket blev perfekt, håret blev också perfekt sedan tar man tempern och ser att man har feber igen, kan man få mer otur?! Blev så ledsen..
Det där med frågestunden gick ju inte som planerat så svaren kommer upp lite senare ikväll. Funderar även starkt på att lägga ner denna bloggen snart eftersom jag inte kan hålla den uppdaterad.
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback