Onsdagskväll

Hejsan hoppsan, började dagen med att sova bort hela dagen. Vaknade vid tolv och igår samma sak, man hinner inte med något ifall man sover så länge. Åh blev arg på mig själv!
Åkte in till Värnamo och gick på mellandagsrea tillsammans med mami och syster. Fick med mig en svart klänning som jag förmodlingen ska ha på nyår. Den är bara svart så den ser rätt tråkig ut men det går nog att fixa med lite smycken. Sen ett par shorts som jag har velat ha ett bra tag nu. Köpte inte så mycket eftersom vi ska till A6 eller till Ullared snart igen. När jag kom hem duschade jag, fixade mig, åt tacos och sedan for jag till Dennis och här är jag nu. Killarna har lan här hemma så umgås med Dennis katter så länge. Killarna är verkligen inne i spelet, Dennis och Robin I. Ett litet skrik, ett damp här och där, haha.
Vi ses lite senare, puss.
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback